Reklāma Facebook

    Atbildēsim dažu stundu laikā.

    Kādēļ izvēlēties Omarketing?

    Konversiju optimizācija - strādājam, lai iegūtu Jums klientus, nevis tikai klikšķus.

    Beztermiņa līgums - sadarbojaties ar mums tikai, kamēr esat ar visu apmierināti.

    Vairāk kā 10 gadu pieredze - esam veidojuši simtiem reklāmas kampaņu Latvijā un ārzemēs.

    Pārdomāta stratēģija - īpaši izstrādāta Omarketing vairāku soļu stratēģija.

    Savs projekta vadītājs - jebkurā laikā sasniedzams telefoniski vai rakstiski.

    Bezmaksas ieteikumi - par mājas lapu, pieteikumu apstrādi, pirkuma procesu.

    Analītika - Google Analytics, Facebook Pixel, Google Tag Manager un apmeklējumu ieraksti.

    Google Partner statuss - Google mums uzticas un ir piešķīruši partnera statusu.

    Cilvēcīga komunikācija - izskaidrosim visu Jums saprotamā valodā.

    Rezultātu atskaites - katru nedēļu saņemsiet e-pastā rezultātu pārskatu.

    Rūpīga pieeja - tiešām iedziļināsmies Jūsu situācijā, lai sasniegtu labus rezultātus.

    Viss iekļauts - caurspīdīga sadarbība bez pārsteigumiem un slēptām izmaksām.

    Atsauksmes

    Ko par mums saka mūsu klienti?

    hepsor logo

    Elīna Ozola
    "Hepsor" nekustamie īpašumi

    Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”

    altero logo

    Artūrs Kostins
    altero.lv

    Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.

    otrapuse logo

    Valda Eglīte
    Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"

    Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.

    Pieteikties bezmaksas sarunai

    Jūs esat tikai viena soļa attālumā no tā, lai paceltu sava uzņēmuma digitālo mārketingu jaunā līmenī.

      Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā

      Tirgus izpēte​

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?​

      Google Analytics​

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta efektivitātes statistika.​

      Mājas lapas ieteikumi​

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.​

      Google Tag Manager

      Nepieciešams, lai tehniski viss darbotos korekti.​

      Reklāmu grupēšana

      Lai katram parādītos visprecīzāk atbilstošā reklāma.

      Kampaņu iestatīšana

      Šķietami nebūtisks iestatījums var izrādīties ļoti svarīgs.

      Auditoriju atlase

      Jums vērtīgākās auditorijas labākam rezultātam.

      Tekstu sastādīšana

      Teksti, kas pastāsta, kāpēc izvēlēties tieši Jūs.

      Problēmu risināšana

      Noraidītas reklāmas? Pēkšņi kaut kas nestrādā? Mēs atrisināsim!

      Budžeta uzraudzība

      Lai investētu reklāmā tieši tik, cik bija paredzēts.

      Vizuālie materiāli

      Skaisti noformēti un efektīvi attēli un video.

      Remarketings

      Atkārtota reklāmas parādīšana Jūsu mājas lapas apmeklētājiem.

      Apmeklējumu analīze

      Apmeklējumu ierakstu analīze, lai saprastu ko nepieciešams uzlabot.

      Stratēģijas izstrāde

      Skatamies, kas strādā labāk, lai saprastu turpmāko stratēģiju.

      Rezultātu atskaites

      Detalizētas iknedēļas atskaites Jūsu e-pastā.

      Konsultācijas

      Projekta vadītājs, kurš atbildēs uz jautājumiem saprotamā valodā.

      Kādos gadījumos izvēlēties reklāmu Facebook un Instagram

      Ja Jūsu produkts vai pakalpojums ir nevis vienkārši nepieciešamība un varbūt nedaudz "garlaicīgs", bet gan kaut kas tāds, kas cilvēkus var ieinteresēt un viņi to var patiešām iekārot - pamanīt reklāmu un iedomāties - "Jā, es to gribu".

      Ja Jūsu piedāvātajam produktam vai pakalpojumam nav pietiekami liels meklējumu skaits Google. Ja cilvēki paši to nemeklē, tad viņus vajag ar šo piedāvājumu iepazīstināt Facebook un Instagram.

      Ja Jūsu produktu vai pakalpojumu var labi parādīt vizuāli. Stilīgs apģērbs, omulīgs interjers, balti zobi, gluda āda - šādos gadījumos attēls vai video pārdos vislabāk.

      Ja Jums nav mājas lapas vai arī tā nav efektīva, bet Jūs vēlaties saņemt pieteikumus no potenciālajiem klientiem. Tādā gadījumā ļoti piemērotas būs Facebook formas.

      Ja Jums ir svarīga uzņēmuma tēla veidošana un zīmola atpazīstamības veicināšana. Vizuālas reklāmas Facebook un Instagram palīdzēs sasniegt šos mērķus.

      Ja vēlaties uzrunāt plašas auditorijas un sasniegt lielus rezultātus. Facebook un Instagram ļoti daudz cilvēku pavada ļoti daudz laika - atliek tikai viņus ieinteresēt Jūsu piedāvājumā.

      Ja Jūsu produktu vai pakalpojumu var efektīvi pārdot ar stāstu, video, atsauksmēm vai citiem kreatīviem reklāmas formātiem. Facebook šajā ziņā ļauj izpausties un piedāvā plašu iespēju klāstu.

      Kādēļ Facebook un Instagram reklāmas strādā?

      Ilustrācija

      Sasniedzamība

      Facebook ir kopīga reklāmas platforma ar Instagram, tāpēc savus klientus var sasniegt tur, kur viņi pavada daudz laika.

      Ilustrācija

      Mērķauditorija

      Ir iespējams atlasīt nepieciešamos cilvēkus pēc vecuma, dzimuma, interesēm, darbības sfēras, izglītības, attiecību statusa un citiem faktoriem.

      Ilustrācija

      Uzticamība

      Reklāmu, kas parādās lietotāju Facebook un Instagram joslā, daudzi uztver kā personisku un tieši sev domātu, tātad tai vairāk uzticas.

      Ilustrācija

      Tēla veidošana

      Facebook un Instagram popularizēs jūsu zīmolu. Cilvēki bieži redzēs jūsu reklāmu, tāpēc jūsu zīmols kļūs zināms un uzticams!

      Ilustrācija

      Analīzes iespējas

      Iespēja izmērīt atdevi, kādu saņemat no reklāmas, lai to izvērtētu un pēc tam uzlabotu!

      Ilustrācija

      Efektivitāte

      Iespēja piesaistīt jaunus klientus par salīdzinoši zemām Izmaksām!

      Saņemiet individuālu piedāvājumu!

      Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.

        Veiksmīgi piemēri

        Piemērs #1

        Vadam globālas lielbudžeta Facebook/Instagram reklāmas kampaņas angļu valodā uzņēmumam personalizētu dāvanu sfērā.

        Rezultāts: Izmēģinot dažāda veida reklāmas un auditorijas, atradām visizdevīgākās, kuras nes peļņu, it īpaši, kad tuvojas kādi lielāki svētki.

        Piemērs #2

        Ar Facebook/Instagram palīdzību reklamējam dzīvokļus vienā no jaunajiem projektiem.

        Rezultāts: Tika iegūts liels skaits vērtīgu apmeklētāju, kas regulāri aizpilda pieteikuma formas un izpilda citus reklāmas mērķus.

        Piemērs #3

        Palīdzējām piesaistīt interesentus darbam ārzemēs ar Facebook/Instagram reklāmu palīdzību.

        Rezultāts: Jau pirmā mēneša laikā reklāma ienesa tik daudz pieteikumus, ka visas vakances konkrētajai sezonai tika aizpildītas.

        Piemērs #4

        Izmantojam Facebook/Instagram reklāmas iespējas, lai popularizētu un virzītu tirgū jaunu skaistumkopšanas produktu.

        Rezultāts: Ar katru dienu palielinās produkta atpazīstamība atbilstošajā mērķauditorijā, pieaug pieprasījums pēc produkta.

        Piesakiet bezmaksas izpēti!

        Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.

          Facebook Reklāma (Facebook Mārketings)?

          Reklāma Facebook ir aktuāla un efektīva daudziem uzņēmumiem Latvijā un citur Pasaulē

          Reklāma Facebook ir aktuāla un efektīva daudziem uzņēmumiem Latvijā un citur Pasaulē divu ļoti vienkāršu iemeslu dēļ.

          • Facebook lieto ļoti daudz cilvēku;
          • Ir iespējams šos cilvēkus atlasīt pēc dažādiem kritērijiem, lai sasniegtu īstos.

          Facebook ir pārliecinoši populārākais sociālais tīkls Pasaulē un arī Latvijā. Turklāt Facebook ir kopīga reklāmas platforma ar Instagram sociālo tīklu, kas ļauj caur vienu reklāmas platformu izvietot reklāmas gan Facebook, gan Instagram. Skaidrs, ka tas ir viens no priekšnosacījumiem, lai izvēlētos kur reklamēties. It īpaši Latvijā, kur tirgus jau tā ir visai neliels, reālākās iespējas ir izmantot pašas populārākās reklāmas platformas.

          Kā jau gandrīz visām populārākajām reklāmas platformām, izmaksas ir atkarīgas no jūsu vēlmēm un iespējām. Ir brīvi izvēlēts reklāmas budžets, kuru var investēt. Tomēr, ja vēlaties uzzināt vismaz aptuvenas izmaksas, tad mēs jums varam sastādīt individuālu piedāvājumu ar dažādiem budžeta variantiem un ieguvumiem.

          Pārsvarā Facebook reklāmā ir jāmaksā par skatījumiem. Cik tad maksās, piemēram, 1000 skatījumu? Tas ir atkarīgs gan no jūsu mērķauditorijas, gan reklāmas kampaņu kvalitātes, gan arī reklāmas kampaņas mērķa.

          Kvalitāte, galvenokārt, nozīmē atbilstību – jūsu piedāvājumam jāparādās tieši tiem cilvēkiem, kuriem tas varētu būt aktuāls un tieši tādā formā, kādā viņiem tas liekas vispievilcīgākais. Reklāma internetā piedāvā ļoti plašas iespējas un Facebook tās attīsta, kā arī cenšas maksimāli izmantot savā labā.

          Svarīgākais ir reklāmas budžeta atdeve jeb finansiālais ieguvums, ko Jūs iegūstat no ieguldītā budžeta. Protams, maksa par skatījumiem ir viens no svarīgiem faktoriem, kas ietekmē reklāmas kampaņas efektivitāti, tomēr jāņem verā arī ieguvumi, ne tikai izmaksas. Lielākoties reklāmas efektivitāte būs atkarīga no reklāmas kampaņas kvalitātes. Ja tiek rādītas atbilstošas reklāmas īstajām auditorijām, tad ir daudz lielāka iespēja, ka investīcijas atmaksāsies.

          Facebook Reklāmai nav konkrētas cenas – jūs paši izvēlaties kādu summu ieskaitīt savā Facebook Ads kontā.

          Šis budžets tērējas par reklāmas skatījumiem. Protams, ieguldot pavisam nelielas summas neizdosies iegūt daudz jaunu klientu un izprast cik efektīvi strādā jūsu kampaņa, bet pamata princips ir tāds, ka katrs var sākotnēji investēt tik, cik pats var atļauties.

          Galvenais ir saprast vai reklāmas investīcijas atmaksājas un panākt maksimālu atdevi no ieguldījuma. Vietas netiek nopirktas uz kādu konkrētu periodu vai arī par kādu konkrētu naudas summu – sistēma ir ļoti dinamiska.

          Līdzīgi kā Google Ads, arī Facebook Ads un Instagram Ads ļoti svarīgs ir CTR rādītājs. CTR jeb click through rate apzīmē procentuāli cik daudz lietotāju no tiem, kas redzēja jūsu reklāmu, uz tās arī uzklikšķināja. Loģiski, ka augsts CTR nozīmē, ka reklāmai atbilstošākie cilvēki redz reklāmas, kas viņus ieinteresēja.

          Arī Facebook augstu novērtē, ja reklāmai ir augsts CTR. Gan tāpēc, ka tas ļauj viņiem nopelnīt vairāk, gan arī tāpēc, ka tas nozīmē, ka lietotāju pieredze ir pozitīva – cilvēkiem tiešām interesē saturs, tajā skaitā arī reklāmas, kuras viņiem tiek parādītas.

          Protams, ka tas nav vienīgais faktors, kas jāņem vērā, bet pirmais solis uz efektīvu reklāmas kampaņu parasti būs lietotāju uzmanības piesaistīšana.

          Iespējas
          Lielākoties efektīva reklāma būs tāda, kuru var piesaistīt cilvēku interesēm un hobijiem. Piemēram, ja vēlaties reklamēt savu sporta klubu sievietēm pēc 30 gadu vecuma, kuras interesējas par fitnesu un veselīgu dzīvesveidu, tad Facebook un Instagram iespējas ļauj visai precīzi atlasīt šādu mērķauditoriju.

          Atlases iespējas
          Internets dod iespēju ērti un ātri atrast informāciju par nepieciešamām precēm vai pakalpojumiem, tātad tā ir laba vieta jaunu klientu piesaistei.

          Citas iespējas
          Ir iespējams gan popularizēt jūsu Facebook un/vai Instagram lapu, gan arī novirzīt cilvēkus tieši uz jūsu mājas lapu. Iespējas ir visai plašas – var strādāt uz Sociālā tīkla lapas popularitātes palielināšanu, konkrētām darbībām mājas lapā, aplikācijas lejupielādēm, video skatījumiem u.c. Katrā situācijā jāizvērtē kura pieeja ir efektīvākā, lai sasniegtu jūsu biznesa mērķus.

          Facebook potenciāls
          Facebook un Instagram reklāma ļauj izmantot pasaulē populārāko sociālo tīklu sniegtās iespējas savā labā. Skaidrs, ka potenciāls ir liels, ņemot vērā cik liela daļa Pasaules iedzīvotāju to izmanto. Arī Latvijā Facebook un Instagram ir kļuvis ļoti populārs.

          Atrodi savu klientu
          No visa šī cilvēku daudzuma ir iespējams atlasīt tieši tos lietotājus, kuriem varētu interesēt jūsu prece vai pakalpojums. Atliek tikai parādīt tieši viņiem interesējošu piedāvājumu, no kura šie potenciālie klienti nevarēs atteikties. Ja viss būs pareizi izdarīts, tad rezultāti neizpaliks!

          Analizē
          Protams, svarīgi ir arī izsekot un analizēt rezultātus, lai vēlāk tos uzlabotu. Varbūt sākumā jums likās, ka jūsu pakalpojums ir vairāk interesants vīriešiem, bet dati parāda, ka uz jūsu reklāmas vairāk klikšķinājušas tieši sievietes. Vai arī jūs uzskatījāt, ka jūsu īstā mērkauditorija ir tie, kas interesējas par ekonomiku, bet izrādījās, ka vairāk pieteikumus aizpildīja tie, kas interesējās par mārketingu.

          Favicon attēls | Digitālā Mārketinga Aģentūra | SIA Omarketing

          Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai omarketing.lv. Uzzināt vairāk