Reklāma Facebook
- Pasaulē populārākais sociālais tīkls
- Iespēja sasniegt mērķauditoriju (arī Instagram)
- Augsta atdeve no ieguldītās naudas
Kādēļ Facebook un Instagram reklāmas strādā?
Sasniedzamība
Facebook ir kopīga reklāmas platforma ar Instagram, tāpēc savus klientus var sasniegt tur, kur viņi pavada daudz laika.
Mērķauditorija
Ir iespējams atlasīt nepieciešamos cilvēkus pēc vecuma, dzimuma, interesēm, darbības sfēras, izglītības, attiecību statusa un citiem faktoriem.
Uzticamība
Reklāmu, kas parādās lietotāju Facebook un Instagram joslā, daudzi uztver kā personisku un tieši sev domātu, tātad tai vairāk uzticas.
Tēla veidošana
Facebook un Instagram popularizēs jūsu zīmolu. Cilvēki bieži redzēs jūsu reklāmu, tāpēc jūsu zīmols kļūs zināms un uzticams!
Analīzes iespējas
Iespēja izmērīt atdevi, kādu saņemat no reklāmas, lai to izvērtētu un pēc tam uzlabotu!
Efektivitāte
Iespēja piesaistīt jaunus klientus par salīdzinoši zemām Izmaksām!
Reklāma Facebook un Instagram
Facebook potenciāls
Facebook un Instagram reklāma ļauj izmantot pasaulē populārāko sociālo tīklu sniegtās iespējas savā labā. Skaidrs, ka potenciāls ir liels, ņemot vērā cik liela daļa Pasaules iedzīvotāju to izmanto. Arī Latvijā Facebook un Instagram ir kļuvis ļoti populārs.
Atrodi savu klientu
No visa šī cilvēku daudzuma ir iespējams atlasīt tieši tos lietotājus, kuriem varētu interesēt jūsu prece vai pakalpojums. Atliek tikai parādīt tieši viņiem interesējošu piedāvājumu, no kura šie potenciālie klienti nevarēs atteikties. Ja viss būs pareizi izdarīts, tad rezultāti neizpaliks!
Analizē
Protams, svarīgi ir arī izsekot un analizēt rezultātus, lai vēlāk tos uzlabotu. Varbūt sākumā jums likās, ka jūsu pakalpojums ir vairāk interesants vīriešiem, bet dati parāda, ka uz jūsu reklāmas vairāk klikšķinājušas tieši sievietes. Vai arī jūs uzskatījāt, ka jūsu īstā mērkauditorija ir tie, kas interesējas par ekonomiku, bet izrādījās, ka vairāk pieteikumus aizpildīja tie, kas interesējās par mārketingu.
Veiksmīgi piemēri
Piemērs #1
Veidojam un administrējam Facebook reklāmu uzņēmumam, kas rīko biznesa un investīciju kursus Rīgā.
Rezultāts: Ieguldot salīdzinoši nelielu summu, gandrīz katru dienu tiek saņemti pieteikumi no mājas lapas.
Piemērs #2
Ar Facebook palīdzību reklamējam dzīvokļus vienā no jaunajiem projektiem.
Rezultāts: Tika iegūts liels skaits vērtīgu apmeklētāju, kas regulāri aizpilda pieteikuma formas un izpilda citus reklāmas mērķus.
Piemērs #3
Palīdzējām piesaistīt papildu interesentus mūsu klienta rīkotajām mākslas apmācībām ar Facebook/Instagram reklāmu palīdzību.
Rezultāts: Tikai pēc dažu nedēļu reklamēšanās jau jūtams, ka jaunas grupas komplektējas daudz ātrāk.
Izmantojam Facebook/Instagram reklāmas iespējas, lai popularizētu un virzītu tirgū jaunu skaistumkopšanas produktu.
Rezultāts: Ar katru dienu palielinās produkta atpazīstamība atbilstošajā mērķauditorijā, pieaug pieprasījums pēc produkta.
Pieteikties
Mērķauditorija un Iespējas
Iespējas
Lielākoties efektīva reklāma būs tāda, kuru var piesaistīt cilvēku interesēm un hobijiem. Piemēram, ja vēlaties reklamēt savu sporta klubu sievietēm pēc 30 gadu vecuma, kuras interesējas par fitnesu un veselīgu dzīvesveidu, tad Facebook un Instagram iespējas ļauj visai precīzi atlasīt šādu mērķauditoriju.
Atlases iespējas
Internets dod iespēju ērti un ātri atrast informāciju par nepieciešamām precēm vai pakalpojumiem, tātad tā ir laba vieta jaunu klientu piesaistei.
Citas iespējas
Ir iespējams gan popularizēt jūsu Facebook un/vai Instagram lapu, gan arī novirzīt cilvēkus tieši uz jūsu mājas lapu. Iespējas ir visai plašas - var strādāt uz Sociālā tīkla lapas popularitātes palielināšanu, konkrētām darbībām mājas lapā, aplikācijas lejupielādēm, video skatījumiem u.c. Katrā situācijā jāizvērtē kura pieeja ir efektīvākā, lai sasniegtu jūsu biznesa mērķus.
Atsauksmes
Elīna Ozola
"Hepsor" nekustamie īpašumi
“Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”
Artūrs Kostins
altero.lv
Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.
Valda Eglīte
Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"
Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.
Kāpēc izvēlēties Omarketing?
Pieredze
Speciālisti ar līdz pat 10 gadus ilgu pieredzi un plašām praktiskajām zināšanām.
Google Partneri
Google Partner statuss, kas apliecina mūsu kompetenci un uzticamību
Rezultāti
Strādājam, lai sasniegtu reālus biznesa mērķus: pirkumus, pieteikumus, jaunus klientus.
Sadarbība
Nekādu ilgtermiņa saistību - turpināt sadarbību, kamēr esat ar to apmierināti.
Nosacījumi
Caurskatāmi sadarbības nosacījumi, nekādu neskaidru izmaksu.
Serviss
Vienmēr strādājam uzmanīgi, atbildīgi un atsaucīgi.
Saņem individuālu piedāvājumu!
Facebook Reklāma (Facebook Mārketings)?
Reklāma Facebook ir aktuāla un efektīva daudziem uzņēmumiem Latvijā un citur Pasaulē
- Facebook lieto ļoti daudz cilvēku;
- Ir iespējams šos cilvēkus atlasīt pēc dažādiem kritērijiem, lai sasniegtu īstos.
Kā jau gandrīz visām populārākajām reklāmas platformām, izmaksas ir atkarīgas no jūsu vēlmēm un iespējām. Ir brīvi izvēlēts reklāmas budžets, kuru var investēt. Tomēr, ja vēlaties uzzināt vismaz aptuvenas izmaksas, tad mēs jums varam sastādīt individuālu piedāvājumu ar dažādiem budžeta variantiem un ieguvumiem.
Pārsvarā Facebook reklāmā ir jāmaksā par skatījumiem. Cik tad maksās, piemēram, 1000 skatījumu? Tas ir atkarīgs gan no jūsu mērķauditorijas, gan reklāmas kampaņu kvalitātes, gan arī reklāmas kampaņas mērķa.
Kvalitāte, galvenokārt, nozīmē atbilstību – jūsu piedāvājumam jāparādās tieši tiem cilvēkiem, kuriem tas varētu būt aktuāls un tieši tādā formā, kādā viņiem tas liekas vispievilcīgākais. Reklāma internetā piedāvā ļoti plašas iespējas un Facebook tās attīsta, kā arī cenšas maksimāli izmantot savā labā.
Svarīgākais ir reklāmas budžeta atdeve jeb finansiālais ieguvums, ko Jūs iegūstat no ieguldītā budžeta. Protams, maksa par skatījumiem ir viens no svarīgiem faktoriem, kas ietekmē reklāmas kampaņas efektivitāti, tomēr jāņem verā arī ieguvumi, ne tikai izmaksas. Lielākoties reklāmas efektivitāte būs atkarīga no reklāmas kampaņas kvalitātes. Ja tiek rādītas atbilstošas reklāmas īstajām auditorijām, tad ir daudz lielāka iespēja, ka investīcijas atmaksāsies.
Facebook Reklāmai nav konkrētas cenas – jūs paši izvēlaties kādu summu ieskaitīt savā Facebook Ads kontā.
Šis budžets tērējas par reklāmas skatījumiem. Protams, ieguldot pavisam nelielas summas neizdosies iegūt daudz jaunu klientu un izprast cik efektīvi strādā jūsu kampaņa, bet pamata princips ir tāds, ka katrs var sākotnēji investēt tik, cik pats var atļauties.
Galvenais ir saprast vai reklāmas investīcijas atmaksājas un panākt maksimālu atdevi no ieguldījuma. Vietas netiek nopirktas uz kādu konkrētu periodu vai arī par kādu konkrētu naudas summu – sistēma ir ļoti dinamiska.
Līdzīgi kā Google AdWords, arī Facebook Ads un Instagram Ads ļoti svarīgs ir CTR rādītājs. CTR jeb click through rate apzīmē procentuāli cik daudz lietotāju no tiem, kas redzēja jūsu reklāmu, uz tās arī uzklikšķināja. Loģiski, ka augsts CTR nozīmē, ka reklāmai atbilstošākie cilvēki redz reklāmas, kas viņus ieinteresēja.
Arī Facebook augstu novērtē, ja reklāmai ir augsts CTR. Gan tāpēc, ka tas ļauj viņiem nopelnīt vairāk, gan arī tāpēc, ka tas nozīmē, ka lietotāju pieredze ir pozitīva – cilvēkiem tiešām interesē saturs, tajā skaitā arī reklāmas, kuras viņiem tiek parādītas.
Protams, ka tas nav vienīgais faktors, kas jāņem vērā, bet pirmais solis uz efektīvu reklāmas kampaņu parasti būs lietotāju uzmanības piesaistīšana.