Reklāma
Google
- Iegūsti maksimāli augstu atdevi no ieguldījuma
- Netērē reklāmas budžetu par nevērtīgiem klikšķiem
- Saņem detalizētas rezultātu atskaites
Kādēļ izvēlēties
Omarketing?
Konversiju optimizācija - strādājam, lai iegūtu Jums klientus, nevis tikai klikšķus.
Beztermiņa līgums - sadarbojaties ar mums tikai, kamēr esat ar visu apmierināti.
Vairāk kā 10 gadu pieredze - esam veidojuši simtiem reklāmas kampaņu Latvijā un ārzemēs.
Pārdomāta stratēģija - īpaši izstrādāta Omarketing vairāku soļu stratēģija.
Savs projekta vadītājs - jebkurā laikā sasniedzams telefoniski vai rakstiski.
Bezmaksas ieteikumi - par mājas lapu, pieteikumu apstrādi, pirkuma procesu.
Analītika - Google Analytics, Facebook Pixel, Google Tag Manager un apmeklējumu ieraksti.
Google Partner statuss - Google mums uzticas un ir piešķīruši partnera statusu.
Cilvēcīga komunikācija - izskaidrosim visu Jums saprotamā valodā.
Rezultātu atskaites - katru nedēļu saņemsiet e-pastā rezultātu pārskatu.
Rūpīga pieeja - tiešām iedziļināsmies Jūsu situācijā, lai sasniegtu labus rezultātus.
Viss iekļauts - caurspīdīga sadarbība bez pārsteigumiem un slēptām izmaksām.
Atsauksmes
Ko par mums saka mūsu klienti?
Elīna Ozola
"Hepsor" nekustamie īpašumi
“Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”
Artūrs Kostins
altero.lv
Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.
Valda Eglīte
Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"
Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.
Pieteikties bezmaksas sarunai
Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta efektivitātes statistika.
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Tag Manager
Nepieciešams, lai tehniski viss darbotos korekti.
Reklāmu grupēšana
Lai katram parādītos visprecīzāk atbilstošā reklāma.
Kampaņu iestatīšana
Šķietami nebūtisks iestatījums var izrādīties ļoti svarīgs.
Atslēgvārdu atlase
Jums vērtīgākie meklējumi labākam rezultātam.
Tekstu sastādīšana
Teksti, kas pastāsta, kāpēc izvēlēties tieši Jūs.
Problēmu risināšana
Noraidītas reklāmas? Pēkšņi kaut kas nestrādā? Mēs atrisināsim!
Budžeta uzraudzība
Lai investētu reklāmā tieši tik, cik bija paredzēts.
Google Display
Vizuāla baneru reklāma populāros portālos īstajām auditorijām.
Remarketings
Atkārtota reklāmas parādīšana Jūsu mājas lapas apmeklētājiem.
Apmeklējumu analīze
Apmeklējumu ierakstu analīze, lai saprastu ko nepieciešams uzlabot.
Stratēģijas izstrāde
Skatamies, kas strādā labāk, lai saprastu turpmāko stratēģiju.
Rezultātu atskaites
Detalizētas iknedēļas atskaites Jūsu e-pastā.
Konsultācijas
Projekta vadītājs, kurš atbildēs uz jautājumiem saprotamā valodā.
Kādos gadījumos izvēlēties reklāmu Google meklētājā
Ja jums ir kvalitatīva mājas lapa, kurā ir efektīvi pasniegts Jūsu piedāvājums, kā arī ir ērtas saziņas vai pirkuma iespējas.
Ja Jūsu piedāvātajam produktam vai pakalpojumam ir pietiekami liels pieprasījums jeb meklējumu skaits Google.
Ja ir identificējami precīzi atslēgas vārdi, ar kuriem lietotāji tiešām meklē Jūsu preces vai pakalpojumus, nevis tikai vispārīgu informāciju par šo tēmu.
Ja Jums ir pieejams ierobežots mārketinga budžets un vēlaties sasniegt maksimāli siltākos apmeklētājus, kas ir jau gatavi pirkuma veikšanai vai pakalpojuma saņemšanai.
Ja izmantojat citus mārketinga kanālus. Jo ļoti bieži lietotāji, kas ir redzējuši jūsu reklāmas citur, dodas uz Google, lai veiktu tālāku izpēti un ir svarīgi nepazust šajā lēmuma pieņemšanas posmā.
Ja Jūsu pakalpojums nav impulsa lēmums vai vienkārši kaut kas smuks, bet gan konkrēta vajadzība, kuru cilvēki paši meklē, tad kad tas ir nepieciešams. Piemēram, grāmatvedības vai juridiskie pakalpojumi.
Ja izmantojat citus mārketinga kanālus. Jo ļoti bieži lietotāji, kas ir redzējuši jūsu reklāmas citur, dodas uz Google, lai veiktu tālāku izpēti un ir svarīgi nepazust šajā lēmuma pieņemšanas posmā.
Google reklāmas priekšrocības
Jauni klienti
Vienkāršākais veids, kā piesaistīt lielu jaunu klientu skaitu īsā laika posmā!
Mērķauditorija
Reklāma tiek rādīta tiem, kuriem jūsu piedāvājums ir aktuāls tieši šobrīd!
Maksa par rezultātu
Budžets tērējas tikai tad, ja potenciālais klients tiešām aiziet uz jūsu mājaslapu!
Analīzes iespējas
Iespēja izmērīt atdevi, kādu saņemat no reklāmas un pēc tam to uzlabot!
Efektivitāte
Iespēja piesaistīt klientus par salīdzinoši zemām Izmaksām!
Atpazīstamība
Izvietojot reklāmu Google meklētājā, Jūsu zīmols ir pamanāms un tiek ievērots!
Saņemiet individuālu piedāvājumu!
Veiksmīgi piemēri
Piemērs #1
Izmantojam Google AdWords jeb Google Ads kampaņas apdares materiālu salonam, lai piesaistītu klientus, kas meklē flīzes, parketu, laminātu u.c.
Rezultāts: Lielākā daļa uzņēmuma jauno klientu nāk no Google AdWords jeb Google Ads reklāmas kampaņām, klients regulāri iegūst lielus pasūtījumus un reklāmas ieguldījums vairākkārtīgi atmaksājas.
Piemērs #2
Ar Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu palīdzību piesaistām lielu skaitu atbilstošu apmeklētāju santehnikas un apkures iekārtu veikaliem Latvijā un Lietuvā.
Rezultāts: Ar katru ceturksni palielinās mājas lapas apmeklētāju skaits un pieaug klientu skaits veikalos, kas sākotnēji ir atraduši informāciju un produktus mājas lapā.
Piemērs #3
Veidojam un administrējam sezonālas Google AdWords jeb Google Ads kampaņas vienam no vadošajiem Latvijas interneta veikaliem.
Rezultāts: Apmeklētāji regulāri veic pirkumus interneta veikalā, ieguldītais Google AdWords jeb Google Ads budžets atmaksājas un ir pozitīva reklāmas ieguldījumu atdeve attiecībā pret ieguldīto budžetu.
Piemērs #4
Izmantojot Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu iespējas popularizējām un ieviesām Lietuvas tirgū jaunu auto pretrūsas apstrādes pakalpojumu.
Rezultāts: Aptuveni pusgada laikā panācām, ka jaunais zīmols kļūst atpazīstams un pēc aptuveni 9 mēnešiem bija aizņemtas visas rezervācijas uz apstrādi vismaz 2-3 nedēļas uz priekšu.
Piesakiet bezmaksas izpēti!
Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.
Reklāma Google
Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.
Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.
Tā galvenokārt ir maksa-par-klikšķi (pay-per-click) sistēma, kas sadalās divos novirzienos – Google Search Network (kas galvenokārt sastāv no Google meklētāja) un Google Display Network, kas sevī iekļauj dažādas Google piederošas mājaslapas un servisus (Gmail, YouTube u. c.), kā arī partneru mājaslapu tīklu, kas sastāv no dažāda veida, tēmu un mēroga mājaslapām (ziņu lapas, sludinājumu portāli, blogi u.c.)
Atšķirībā no organiskajiem rezultātiem, kurus Google nepārdod, AdWords jeb Google Ads dod iespēju ikvienam parādīt sevi Google meklēšanas rezultātos ātri un ērti, protams, ja mājaslapa un reklāmas atbilst Google politikai. Reklāmas jeb sponsorētās saites Google meklētājā var parādīties 2 dažādās vietās – virs organiskajiem rezultātiem un apakšā zem organiskajiem rezultātiem. Jāatzīmē, gan, ka Google reklāmas nedarbojas tīri pēc “tas kurš maksā vairāk, vienmēr arī saņems vairāk un būs augstāk” principa un tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Google ir vadošā meklētājsistēma pasaulē.
Google AdWords jeb Google Ads sistēmā ļoti būtiska ir reklāmas kampaņas kvalitāte, jo tieši tā lielā mērā nosaka cik daudz un cik kvalitatīvus apmeklētājus jūs saņemsiet, kas galu galā ietekmē arī, cik klientus/darījumus/reģistrācijas/pieteikumus utt. jūs iegūsiet par ieguldītajiem līdzekļiem.
Kvalitāte, galvenokārt, nozīmē atbilstību – jūsu piedāvājumam jāparādās tieši tiem cilvēkiem, kuriem tas varētu būt aktuāls un tieši tādā formā, kādā viņiem tas liekas vispievilcīgākais. Reklāma internetā piedāvā ļoti plašas iespējas un Google tās attīsta, kā arī cenšas maksimāli izmantot savā labā.
Lielākā priekšrocība reklāmai Google meklētājā ir tāda, ka šeit var piesaistīt tieši tos cilvēkus, kas jau paši interesējas par jūsu preci vai pakalpojumu. Ja viss ir izdarīts pareizi un uz mājas lapu tiek novirzīta īstā mērķauditorija, tad ir labas iespējas panākt to, ka reklāmas investīcijas atmaksājas un nes jums peļņu.
Cena vienmēr ir svarīgs faktors izvērtējot kādus reklāmas ieguldījumus veikt. Google gan ir ļoti mūsdienīgs uzņēmums, kurš vienmēr cenšas atrast optimālāko modeli visām iesaistītajām pusēm.
Katalogu stila risinājums, kurā jāmaksā par konkrētām pozīcijām nav tas veiksmīgākais, tāpēc Google Reklāmai nav konkrētas cenas – jūs paši izvēlaties kādu summu ieskaitīt savā Google AdWords jeb Google Ads kontā.
Šis budžets tērējas par klikšķiem uz reklāmas. Protams, ieguldot pavisam nelielas summas neizdosies iegūt daudz jaunu klientu un izprast cik efektīvi strādā jūsu kampaņa, bet pamata princips ir tāds, ka katrs var sākotnēji investēt tik, cik pats var atļauties.
Galvenais ir saprast vai reklāmas investīcijas atmaksājas un panākt maksimālu atdevi no ieguldījuma. Vietas netiek nopirktas uz kādu konkrētu periodu vai arī par kādu konkrētu naudas summu – sistēma ir ļoti dinamiska un katru reizi kad cilvēks ievada attiecīgo atslēgvārdu, viņam var parādīties kaut kas nedaudz atšķirīgs. Kādā pozīcijā jūsu reklāma lielākoties atradīsies ir galvenokārt atkarīgs no jūsu likmēm un kvalitātes rādītājiem.
Parasti reklāmas kampaņas mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk un atbilstošākus apmeklētājus. Vislabāk rezultātus izvērtēt pēc konkrētām darbībām, kuras jūs vēlaties, lai apmeklētāji veic jūsu mājas lapā. Interneta mārketinga nozarē tās parasti dēvē par konversijām jeb mērķu izpildēm.
Ja jūsu mājaslapas mērķis ir pirkumi, pasūtījumi, reģistrācijas, pieteikumi un cita veida darbības tieši online vidē, tad ir iespējams ļoti precīzi izsekot atdevei, kādu iegūstiet no reklāmas kampaņas. Tas arī ļauj to daudz efektīvāk optimizēt, lai uzlabotu rezultātus.
Ir iespējams konkrēti novērtēt attiecību starp iztērētajiem līdzekļiem un sasniegtajām mērķa darbībām vienalga vai tās būtu, piemēram, pirkumi interneta veikalā, pieteikšanās aizdevumam vai arī parakstīšanās uz jaunumu saņemšanu e-pastā.
Piemērs: Jūs esat ieguldījis Google AdWords jeb Google Ads reklāmā 1500 eur un pretī saņēmis 50 pieteikumus Jūsu pakalpojumam. 25 no šiem 50 pieteikumiem ir kļuvuši arī par reāliem klientiem un vidēji no viena šāda klienta jūsu peļņa ir 150 eur. Reklāmas izdevumi vidēji uz vienu reālu klientu ir bijuši 1500/25=60eur, tātad ir uzreiz redzams, ka reklāmas investīcijas ir atmaksājušās ar uzviju.
Analīze
Ja AdWords jeb Google Ads reklāmai ir pieslēgts Google Analytics analīzes rīks, tad paveras plašas iespējas analizēt šo reklāmas kampaņu atdevi.
Pārredzamība
Jūs varēsiet sekot līdzi kampaņas efektivitātei – redzēt cik apmeklētāju šī reklāma jums dod un arī novērtēt viņu aktivitāti, piemēram, pēc vidēji pavadītā laika mājaslapā.
Konkrētie dati
Vēlaties vēl precīzāk saprast ko tieši Google reklāma jums dod, lai pārliecinātos vai atpelnat ieguldīto naudu? Ir iespējams pat visai precīzi izmērīt atdevi, kuru saņemat, uzskaitot veiktos pirkumus, nosūtītos pieteikumus vai citas darbības jūsu mājaslapā.
Labāki rezultāti
Visi dati, kurus iegūstam kampaņas gaitā ļauj mums ne tikai novērtēt rezultātus – ar laiku mēs varam arī uzlabot rezultātus, prasmīgi izmantojot iegūto informāciju.
Internets dod iespēju ērti un ātri atrast informāciju par nepieciešamām precēm vai pakalpojumiem, tātad tā ir laba vieta jaunu klientu piesaistei.
Interneta reklāmas jomā kā līderis jau ilgu laiku ir Google – Latvijā vairāk kā 90% no visiem meklējumiem internetā tiek izdarīti tieši caur Google. Meklētājs ir ideāla vieta, kur parādīt savu piedāvājumu, jo tur iespējams “noķert” tos cilvēkus, kas paši izrāda interesi par kādu preci vai pakalpojumu.
Pirkumi parasti notiek pēc paša pircēja nevis pārdevēja iniciatīvas un ar Google palīdzību mēs varam piesaistīt tieši šādus potenciālos klientus, kuri jau paši saprot, ka viņiem vajag to, ko jūs piedāvājat.