Reklāma
Google

    100% atbildes garantija

    Kādēļ Google Reklāma strādā?

    Ilustrācija

    Jauni klienti

    Vienkāršākais veids, kā piesaistīt lielu jaunu klientu skaitu īsā laika posmā!

    Ilustrācija

    Mērķauditorija

    Reklāma tiek rādīta tiem, kuriem jūsu piedāvājums ir aktuāls tieši šobrīd!

    Ilustrācija

    Maksa par rezultātu

    Budžets tērējas tikai tad, ja potenciālais klients tiešām aiziet uz jūsu mājaslapu!

    Ilustrācija

    Analīzes iespējas

    Iespēja izmērīt atdevi, kādu saņemat no reklāmas un pēc tam to uzlabot!

    Ilustrācija

    Efektivitāte

    Iespēja piesaistīt klientus par salīdzinoši zemām Izmaksām!

    Ilustrācija

    Atpazīstamība

    Izvietojot reklāmu Google meklētājā, Jūsu zīmols ir pamanāms un tiek ievērots!

    Nepieciešami jauni klienti?

    Internets kā tirgus

    Internets dod iespēju ērti un ātri atrast informāciju par nepieciešamām precēm vai pakalpojumiem, tātad tā ir laba vieta jaunu klientu piesaistei.

    Google - līderis

    Interneta reklāmas jomā kā līderis jau ilgu laiku ir Google – Latvijā vairāk kā 90% no visiem meklējumiem internetā tiek izdarīti tieši caur Google. Meklētājs ir ideāla vieta, kur parādīt savu piedāvājumu, jo tur iespējams "noķert" tos cilvēkus, kas paši izrāda interesi par kādu preci vai pakalpojumu.

    Pircējs - kā pirkuma iniciators

    Pirkumi parasti notiek pēc paša pircēja nevis pārdevēja iniciatīvas un ar Google palīdzību mēs varam piesaistīt tieši šādus potenciālos klientus, kuri jau paši saprot, ka viņiem vajag to, ko jūs piedāvājat.

    kaspars-daila-pie-loga

    Veiksmīgi piemēri

    francis-pie-datora

    Piemērs #1
    Izmantojam Google AdWords jeb Google Ads kampaņas apdares materiālu salonam, lai piesaistītu klientus, kas meklē flīzes, parketu, laminātu u.c.

    Rezultāts: Lielākā daļa uzņēmuma jauno klientu nāk no Google AdWords jeb Google Ads reklāmas kampaņām, klients regulāri iegūst lielus pasūtījumus un reklāmas ieguldījums vairākkārtīgi atmaksājas.

    Piemērs #2
    Ar Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu palīdzību piesaistām lielu skaitu atbilstošu apmeklētāju santehnikas un apkures iekārtu veikaliem Latvijā un Lietuvā.

    Rezultāts: Ar katru ceturksni palielinās mājas lapas apmeklētāju skaits un pieaug klientu skaits veikalos, kas sākotnēji ir atraduši informāciju un produktus mājas lapā.

    lauris-miks-pie-datora

    Piemērs #3
    Veidojam un administrējam sezonālas Google AdWords jeb Google Ads kampaņas vienam no vadošajiem Latvijas interneta veikaliem.

    Rezultāts: Apmeklētāji regulāri veic pirkumus interneta veikalā, ieguldītais Google AdWords jeb Google Ads budžets atmaksājas un ir pozitīva reklāmas ieguldījumu atdeve attiecībā pret ieguldīto budžetu.

    Piemērs #4
    Izmantojot Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu iespējas popularizējām un ieviesām Lietuvas tirgū jaunu auto pretrūsas apstrādes pakalpojumu.

    Rezultāts: Aptuveni pusgada laikā panācām, ka jaunais zīmols kļūst atpazīstams un pēc aptuveni 9 mēnešiem bija aizņemtas visas rezervācijas uz apstrādi vismaz 2-3 nedēļas uz priekšu.

    Pieteikties

    Jūs esat tikai viena soļa attālumā no tā, lai paceltu sava uzņēmuma digitālo mārketingu jaunā līmenī.

      omarketing-komanda-vertikala

      Kādēļ tas ir tik izdevīgi?

      Analīze

      Ja AdWords jeb Google Ads reklāmai ir pieslēgts Google Analytics analīzes rīks, tad paveras plašas iespējas analizēt šo reklāmas kampaņu atdevi.

      Pārredzamība

      Jūs varēsiet sekot līdzi kampaņas efektivitātei – redzēt cik apmeklētāju šī reklāma jums dod un arī novērtēt viņu aktivitāti, piemēram, pēc vidēji pavadītā laika mājaslapā.

      Konkrētie dati

      Vēlaties vēl precīzāk saprast ko tieši Google reklāma jums dod, lai pārliecinātos vai atpelnat ieguldīto naudu? Ir iespējams pat visai precīzi izmērīt atdevi, kuru saņemat, uzskaitot veiktos pirkumus, nosūtītos pieteikumus vai citas darbības jūsu mājaslapā.

      Labāki rezultāti

      Visi dati, kurus iegūstam kampaņas gaitā ļauj mums ne tikai novērtēt rezultātus – ar laiku mēs varam arī uzlabot rezultātus, prasmīgi izmantojot iegūto informāciju.

      Atsauksmes

      Ko par mums saka mūsu klienti?
      Hepsor logotips uz tumši zilā fona

      Elīna Ozola
      "Hepsor" nekustamie īpašumi

      Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”

      Klienta logo

      Artūrs Kostins
      altero.lv

      Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.

      Klienta logo

      Valda Eglīte
      Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"

      Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.

      Kāpēc izvēlēties Omarketing

      Pieredze

      Speciālisti ar līdz pat 10 gadu ilgu pieredzi un plašām praktiskajām zināšanām.

      Google Partneri

      Google Partner statuss, kas apliecina mūsu kompetenci un uzticamību

      Rezultāti

      Strādājam, lai sasniegtu reālus biznesa mērķus: pirkumus, pieteikumus, jaunus klientus.

      Sadarbība

      Nekādu ilgtermiņa saistību - turpināt sadarbību, kamēr esat ar to apmierināti.

      Nosacījumi

      Caurskatāmi sadarbības nosacījumi, nekādu neskaidru izmaksu.

      Serviss

      Vienmēr strādājam uzmanīgi, atbildīgi un atsaucīgi.

      Saņem individuālu piedāvājumu!

      Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.

        Reklāma Google

        Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.

        Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.

        Tā galvenokārt ir maksa-par-klikšķi (pay-per-click) sistēma, kas sadalās divos novirzienos – Google Search Network (kas galvenokārt sastāv no Google meklētāja) un Google Display Network, kas sevī iekļauj dažādas Google piederošas mājaslapas un servisus (Gmail, YouTube, Google Finance u. c.), kā arī partneru mājaslapu tīklu, kas sastāv no dažāda veida, tēmu un mēroga mājaslapām (ziņu lapas, sludinājumu portāli, blogi u.c.)

        Atšķirībā no organiskajiem rezultātiem, kurus Google nepārdod, AdWords jeb Google Ads dod iespēju ikvienam parādīt sevi Google meklēšanas rezultātos ātri un ērti, protams, ja mājaslapa un reklāmas atbilst Google politikai. Reklāmas jeb sponsorētās saites Google meklētājā var parādīties 2 dažādās vietās – virs organiskajiem rezultātiem un apakšā zem organiskajiem rezultātiem.Jāatzīmē, gan, ka Google reklāmas nedarbojas tīri pēc “tas kurš maksā vairāk, vienmēr arī saņems vairāk un būs augstāk” principa un tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Google ir vadošā meklētājsistēma pasaulē.

        Google AdWords jeb Google Ads sistēmā ļoti būtiska ir reklāmas kampaņas kvalitāte, jo tieši tā lielā mērā nosaka cik daudz un cik kvalitatīvus apmeklētājus jūs saņemsiet, kas galu galā ietekmē arī, cik klientus/darījumus/reģistrācijas/pieteikumus utt. jūs iegūsiet par ieguldītajiem līdzekļiem.

        Kvalitāte, galvenokārt, nozīmē atbilstību – jūsu piedāvājumam jāparādās tieši tiem cilvēkiem, kuriem tas varētu būt aktuāls un tieši tādā formā, kādā viņiem tas liekas vispievilcīgākais. Reklāma internetā piedāvā ļoti plašas iespējas un Google tās attīsta, kā arī cenšas maksimāli izmantot savā labā.

        Lielākā priekšrocība reklāmai Google meklētājā ir tāda, ka šeit var piesaistīt tieši tos cilvēkus, kas jau paši interesējas par jūsu preci vai pakalpojumu. Ja viss ir izdarīts pareizi un uz mājas lapu tiek novirzīta īstā mērķauditorija, tad ir labas iespējas panākt to, ka reklāmas investīcijas atmaksājas un nes jums peļņu.

        Cena vienmēr ir svarīgs faktors izvērtējot kādus reklāmas ieguldījumus veikt. Google gan ir ļoti mūsdienīgs uzņēmums, kurš vienmēr cenšas atrast optimālāko modeli visām iesaistītajām pusēm.

        Katalogu stila risinājums, kurā jāmaksā par konkrētām pozīcijām nav tas veiksmīgākais, tāpēc Google Reklāmai nav konkrētas cenas – jūs paši izvēlaties kādu summu ieskaitīt savā Google AdWords jeb Google Ads kontā.

        Šis budžets tērējas par klikšķiem uz reklāmas. Protams, ieguldot pavisam nelielas summas neizdosies iegūt daudz jaunu klientu un izprast cik efektīvi strādā jūsu kampaņa, bet pamata princips ir tāds, ka katrs var sākotnēji investēt tik, cik pats var atļauties.

        Galvenais ir saprast vai reklāmas investīcijas atmaksājas un panākt maksimālu atdevi no ieguldījuma. Vietas netiek nopirktas uz kādu konkrētu periodu vai arī par kādu konkrētu naudas summu – sistēma ir ļoti dinamiska un katru reizi kad cilvēks ievada attiecīgo atslēgvārdu, viņam var parādīties kaut kas nedaudz atšķirīgs. Kādā pozīcijā jūsu reklāma lielākoties atradīsies ir galvenokārt atkarīgs no jūsu likmēm un kvalitātes rādītājiem.

        Parasti reklāmas kampaņas mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk un atbilstošākus apmeklētājus. Vislabāk rezultātus izvērtēt pēc konkrētām darbībām, kuras jūs vēlaties, lai apmeklētāji veic jūsu mājas lapā. Interneta mārketinga nozarē tās parasti dēvē par konversijām jeb mērķu izpildēm.

        Ja jūsu mājaslapas mērķis ir pirkumi, pasūtījumi, reģistrācijas, pieteikumi un cita veida darbības tieši online vidē, tad ir iespējams ļoti precīzi izsekot atdevei, kādu iegūstiet no reklāmas kampaņas. Tas arī ļauj to daudz efektīvāk optimizēt, lai uzlabotu rezultātus.

        Ir iespējams konkrēti novērtēt attiecību starp iztērētajiem līdzekļiem un sasniegtajām mērķa darbībām vienalga vai tās būtu, piemēram, pirkumi interneta veikalā, pieteikšanās aizdevumam vai arī parakstīšanās uz jaunumu saņemšanu e-pastā.

        Piemērs: Jūs esat ieguldījis Google AdWords jeb Google Ads reklāmā 600 eur un pretī saņēmis 50 pieteikumus. 25 no šiem 50 pieteikumiem ir kļuvuši arī par reāliem klientiem un vidēji no viena šāda klienta jūsu peļņa ir 40 eur. Reklāmas izdevumi vidēji uz vienu reālu klientu ir bijuši 600/25=24eur, tātad ir viegli izrēķināt, ka reklāmas investīcijas ir atmaksājušās ar uzviju.