Atkārtotais Google Mārketings

    100% atbildes garantija

    Kādēļ atkārtotais mārketings strādā?

    Ilustrācija

    Jauni klienti

    Iespēja vēlreiz atgādināt par savu piedāvājumu ieinteresētajai auditorijai!

    Ilustrācija

    Mērķauditorija

    Reklāma tiek rādīta tiem, kuriem jūsu piedāvājums ir aktuāls tieši šobrīd!

    Ilustrācija

    Maksa par rezultātu

    Budžets tērējas tikai tad, ja potenciālais klients tiešām aiziet uz jūsu mājaslapu!

    Ilustrācija

    Analīzes iespejas

    Iespēja izmērīt atdevi kādu saņemat no reklāmas un pēc tam to uzlabot!

    Ilustrācija

    Efektivitāte

    Iespēja piesaistīt klientus par salīdzinoši zemām izmaksām!

    Ilustrācija

    Atpazīstamība

    Izvietojot reklāmu Google meklētājā, Jūsu zīmols ir pamanāms un tiek ievērots!

    Atkārtotais mārketings

    Atgādini par sevi

    Remārketings jeb atkārtotais mārketings ir iespēja par sevi atgādināt tiem cilvēkiem, kuri jau pabijuši jūsu mājaslapā.

    Iegūsti klientu

    Ir iespējamas daudz un dažādas stratēģijas. Viena no populārākajām ir vēlreiz atgādināt par savu piedāvājumu tiem apmeklētājiem, kuri jūsu mājaslapā pavadījuši zināmu laika posmu (piemēram, 3 minūtes), bet nav veikuši mērķa darbības izpildi, vienalga vai tas būtu pirkums, pieteikums, reģistrācija vai kas cits. Vai arī tiem lietotājiem, kuri kādu preci ielikuši pirkumu grozā, bet nav to noformējuši līdz galam.

    Atgādini velreiz

    Bieži iemesls šādai nepabeigtai darbībai ir laika trūkums, tāpēc var būt ļoti noderīgi atgādināt par sevi cilvēkam, kad viņš nākamreiz atgriežas pie datora un turpina savas ierastās darbības internetā.

    Stratēģijas

    Stratēģijas var būt visdažādākās un Atkārtotais Mārketings paver plašas iespējas detalizēti segmentēt jūsu mājaslapas apmeklētājus pēc ļoti daudz dažādiem parametriem.

    Kaspars un Daila pie datora

    Veiksmīgi piemēri

    Linda pie galda un datora

    Piemērs #1
    Sūtījumu piegādes servisam ienāca samērā daudz pasūtījumu no Google meklētāja reklāmas. Tomēr tika pētītas iespējas kā palielināt klientu plūsmu.
    Rezultāts: Tika izveidota atkārtotā mārketinga (remarketing) kampaņa, kas ienesa papildus pasūtījumus par izdevīgām izmaksām ar līdzvērtīgu efektivitāti kā reklāmām Google meklētājā.


    Piemērs #2
    Ar Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu palīdzību piesaistām lielu skaitu atbilstošu apmeklētāju santehnikas un apkures iekārtu veikaliem Latvijā un Lietuvā.
    Rezultāts: Ar katru ceturksni palielinās mājas lapas apmeklētāju skaits un pieaug klientu skaits veikalos, kas sākotnēji ir atraduši informāciju un produktus mājas lapā.

    Miks pie datora

    Piemērs #3
    Palīdzam kredītu salīdzināšanas portālam iegūt stabilu pieteikumu plūsmu ar Google Search, Display un Remarketing reklāmu

    Rezultāts: Display reklāma Google mājas lapu tīklā ļauj iegūt papildus jaunus klientus. Ar atkārtotā mārketinga palīdzību varam vēlreiz sasniegt tos lietotājus, kuri bija ieinteresēti, bet nepabeidza pieteikumu līdz galam.


    Piemērs #4
    Izmantojot Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu iespējas popularizējām un ieviesām Lietuvas tirgū jaunu auto pretrūsas apstrādes pakalpojumu

    Rezultāts: Aptuveni pusgada laikā panācām, ka jaunais zīmols kļūst atpazīstams un pēc aptuveni 9 mēnešiem bija aizņemtas visas rezervācijas uz apstrādi vismaz 2-3 nedēļas uz priekšu.

    Pieteikties

    Jūs esat tikai viena soļa attālumā no tā, lai paceltu sava uzņēmuma digitālo mārketingu jaunā līmenī.

      Atsauksmes

      Ko par mums saka mūsu klienti?
      Hepsor logotips uz tumši zilā fona

      Elīna Ozola
      "Hepsor" nekustamie īpašumi

      Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”

      Klienta logo

      Artūrs Kostins
      altero.lv

      Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.

      Klienta logo

      Valda Eglīte
      Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"

      Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.

      Kādēļ izvēlēties Omarketing ?

      Pieredze

      Speciālisti ar līdz pat 10 gadu pieredzi un plašām praktiskajām zināšanām.

      Google Partneri

      Google Partner statuss, kas apliecina mūsu kompetenci un uzticamību

      Rezultāti

      Strādājam, lai sasniegtu reālus biznesa mērķus: pirkumus, pieteikumus, jaunus klientus.

      Sadarbība

      Nekādu ilgtermiņa saistību - turpināt sadarbību, kamēr esat ar to apmierināti.

      Nosacījumi

      Caurskatāmi sadarbības nosacījumi, nekādu neskaidru izmaksu.

      Serviss

      Vienmēr strādājam uzmanīgi, atbildīgi un atsaucīgi.

      Saņem individuālu piedāvājumu!

      Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.

        Kas ir Google Atkārtotais Mārketings?

        Google atkārtotais mārketings ir jāmin atsevišķi kā Google reklāmas tīkla sastāvdaļa, jo atkārtotā mārketinga kampaņu ietvaros reklāmas parādās šajā pašā reklāmas tīklā t. i. visdažādākajās mājaslapās, kuras piedalās Google reklāmu programmā.

        Atšķirība ir tāda, ka atkārtotā mārketinga gadījumā reklāmas tiek rādītas nevis jauniem potenciālajiem jūsu mājaslapas viesiem, bet gan tiem apmeklētājiem, kas tur jau ir pabijuši.

        Piemēram, izplatīta stratēģija ir atkārtoti atgādināt par sevi tiem mājaslapas apmeklētājiem, kas ir paviesojušies jūsu interneta vietnē, pavadījuši tur zināmu laika posmu, bet nav veikuši mērķa darbības izpildi, vienalga vai tas būtu pirkums, pieteikums, reģistrācija vai kas cits.

        Šajā gadījumā mēs atkārtoti cenšamies piesaistīt tos potenciālos klientus, kuriem bija interese par jūsu piedāvāto preci/pakalpojumu, bet kaut kādu iemeslu dēļ, viņi nebija “aizgājuši līdz galam”.

        Stratēģijas var būt daudz un dažādas, bet pamata doma ir atkārtoti par sevi atgādināt tiem cilvēkiem, kas jūsu mājaslapā jau bija paviesojušies. It īpaši efektīvi atkārtotais mārketings darbojas reklamējot mājaslapas ar lielu apmeklētāju skaitu un precīzi izmērāmām mērķa darbībām.