Atkārtotais Google Mārketings
- Vairāku soļu pārdošanas process
- Iespēja sasniegt savu mērķauditoriju
- Augsta atdeve no ieguldītās naudas
Kādēļ izvēlēties Omarketing?
Konversiju optimizācija - strādājam, lai iegūtu Jums klientus, nevis tikai klikšķus.
Beztermiņa līgums - sadarbojaties ar mums tikai, kamēr esat ar visu apmierināti.
Vairāk kā 10 gadu pieredze - esam veidojuši simtiem reklāmas kampaņu Latvijā un ārzemēs.
Pārdomāta stratēģija - īpaši izstrādāta Omarketing vairāku soļu stratēģija.
Savs projekta vadītājs - jebkurā laikā sasniedzams telefoniski vai rakstiski.
Bezmaksas ieteikumi - par mājas lapu, pieteikumu apstrādi, pirkuma procesu.
Analītika - Google Analytics, Facebook Pixel, Google Tag Manager un apmeklējumu ieraksti.
Google Partner statuss - Google mums uzticas un ir piešķīruši partnera statusu.
Cilvēcīga komunikācija - izskaidrosim visu Jums saprotamā valodā.
Rezultātu atskaites - katru nedēļu saņemsiet e-pastā rezultātu pārskatu.
Rūpīga pieeja - tiešām iedziļināsmies Jūsu situācijā, lai sasniegtu labus rezultātus.
Viss iekļauts - caurspīdīga sadarbība bez pārsteigumiem un slēptām izmaksām.
Kādēļ atkārtotais mārketings strādā?

Jauni klienti
Iespēja vēlreiz atgādināt par savu piedāvājumu ieinteresētajai auditorijai!

Mērķauditorija
Reklāma tiek rādīta tiem, kuriem jūsu piedāvājums ir aktuāls tieši šobrīd!

Maksa par rezultātu
Budžets tērējas tikai tad, ja potenciālais klients tiešām aiziet uz jūsu mājaslapu!

Analīzes iespejas
Iespēja izmērīt atdevi kādu saņemat no reklāmas un pēc tam to uzlabot!

Efektivitāte
Iespēja piesaistīt klientus par salīdzinoši zemām izmaksām!

Atpazīstamība
Izvietojot reklāmu Google meklētājā, Jūsu zīmols ir pamanāms un tiek ievērots!
Atkārtotais mārketings
Atgādini par sevi
Remārketings jeb atkārtotais mārketings ir iespēja par sevi atgādināt tiem cilvēkiem, kuri jau pabijuši jūsu mājaslapā.
Iegūsti klientu
Ir iespējamas daudz un dažādas stratēģijas. Viena no populārākajām ir vēlreiz atgādināt par savu piedāvājumu tiem apmeklētājiem, kuri jūsu mājaslapā pavadījuši zināmu laika posmu (piemēram, 3 minūtes), bet nav veikuši mērķa darbības izpildi, vienalga vai tas būtu pirkums, pieteikums, reģistrācija vai kas cits. Vai arī tiem lietotājiem, kuri kādu preci ielikuši pirkumu grozā, bet nav to noformējuši līdz galam.
Atgādini velreiz
Bieži iemesls šādai nepabeigtai darbībai ir laika trūkums, tāpēc var būt ļoti noderīgi atgādināt par sevi cilvēkam, kad viņš nākamreiz atgriežas pie datora un turpina savas ierastās darbības internetā.
Stratēģijas
Stratēģijas var būt visdažādākās un Atkārtotais Mārketings paver plašas iespējas detalizēti segmentēt jūsu mājaslapas apmeklētājus pēc ļoti daudz dažādiem parametriem.

Veiksmīgi piemēri

Piemērs #1
Sūtījumu piegādes servisam ienāca samērā daudz pasūtījumu no Google meklētāja reklāmas. Tomēr tika pētītas iespējas kā palielināt klientu plūsmu.
Rezultāts: Tika izveidota atkārtotā mārketinga (remarketing) kampaņa, kas ienesa papildus pasūtījumus par izdevīgām izmaksām ar līdzvērtīgu efektivitāti kā reklāmām Google meklētājā.
Piemērs #2
Ar Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu palīdzību piesaistām lielu skaitu atbilstošu apmeklētāju santehnikas un apkures iekārtu veikaliem Latvijā un Lietuvā.
Rezultāts: Ar katru ceturksni palielinās mājas lapas apmeklētāju skaits un pieaug klientu skaits veikalos, kas sākotnēji ir atraduši informāciju un produktus mājas lapā.

Piemērs #3
Palīdzam kredītu salīdzināšanas portālam iegūt stabilu pieteikumu plūsmu ar Google Search, Display un Remarketing reklāmu
Rezultāts: Display reklāma Google mājas lapu tīklā ļauj iegūt papildus jaunus klientus. Ar atkārtotā mārketinga palīdzību varam vēlreiz sasniegt tos lietotājus, kuri bija ieinteresēti, bet nepabeidza pieteikumu līdz galam.
Piemērs #4
Izmantojot Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu iespējas popularizējām un ieviesām Lietuvas tirgū jaunu auto pretrūsas apstrādes pakalpojumu
Rezultāts: Aptuveni pusgada laikā panācām, ka jaunais zīmols kļūst atpazīstams un pēc aptuveni 9 mēnešiem bija aizņemtas visas rezervācijas uz apstrādi vismaz 2-3 nedēļas uz priekšu.
Pieteikties
Jūs esat tikai viena soļa attālumā no tā, lai paceltu sava uzņēmuma digitālo mārketingu jaunā līmenī.
Atsauksmes
Ko par mums saka mūsu klienti?

Elīna Ozola
"Hepsor" nekustamie īpašumi
“Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”

Artūrs Kostins
altero.lv
Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.

Valda Eglīte
Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"
Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.
Kādēļ izvēlēties Omarketing ?
Pieredze
Speciālisti ar līdz pat 10 gadu pieredzi un plašām praktiskajām zināšanām.
Google Partneri
Google Partner statuss, kas apliecina mūsu kompetenci un uzticamību
Rezultāti
Strādājam, lai sasniegtu reālus biznesa mērķus: pirkumus, pieteikumus, jaunus klientus.
Sadarbība
Nekādu ilgtermiņa saistību - turpināt sadarbību, kamēr esat ar to apmierināti.
Nosacījumi
Caurskatāmi sadarbības nosacījumi, nekādu neskaidru izmaksu.
Serviss
Vienmēr strādājam uzmanīgi, atbildīgi un atsaucīgi.
Saņem individuālu piedāvājumu!
Kas ir Google Atkārtotais Mārketings?
Google atkārtotais mārketings ir jāmin atsevišķi kā Google reklāmas tīkla sastāvdaļa, jo atkārtotā mārketinga kampaņu ietvaros reklāmas parādās šajā pašā reklāmas tīklā t. i. visdažādākajās mājaslapās, kuras piedalās Google reklāmu programmā.
Atšķirība ir tāda, ka atkārtotā mārketinga gadījumā reklāmas tiek rādītas nevis jauniem potenciālajiem jūsu mājaslapas viesiem, bet gan tiem apmeklētājiem, kas tur jau ir pabijuši.
Piemēram, izplatīta stratēģija ir atkārtoti atgādināt par sevi tiem mājaslapas apmeklētājiem, kas ir paviesojušies jūsu interneta vietnē, pavadījuši tur zināmu laika posmu, bet nav veikuši mērķa darbības izpildi, vienalga vai tas būtu pirkums, pieteikums, reģistrācija vai kas cits.
Šajā gadījumā mēs atkārtoti cenšamies piesaistīt tos potenciālos klientus, kuriem bija interese par jūsu piedāvāto preci/pakalpojumu, bet kaut kādu iemeslu dēļ, viņi nebija “aizgājuši līdz galam”.
Stratēģijas var būt daudz un dažādas, bet pamata doma ir atkārtoti par sevi atgādināt tiem cilvēkiem, kas jūsu mājaslapā jau bija paviesojušies. It īpaši efektīvi atkārtotais mārketings darbojas reklamējot mājaslapas ar lielu apmeklētāju skaitu un precīzi izmērāmām mērķa darbībām.