Esam analītiski domājoša un radoša Digitālā Mārketinga Aģentūra
Mūsu pieeja
Mērķtiecīgas
darbības
Vienmēr cenšamies kopīgi ar klientu sagatavot vislabākās reklāmas stratēģijas un risinājumus, lai kopīgi tiektos uz klientam vēlamo mērķu sasniegšanu.
Analītiskā
domāšana
Veidojot reklāmas kampaņas svarīgākais ir nevis tikai tās izveidot un aktivizēt, bet arī sekot rezultātiem un veikt nepieciešamās izmaiņas un uzlabojumus, kas ir balstīti uz iegūtajiem datiem
Elastīgi
nosacījumi
Mēs saviem klientiem neuzliekam striktas līgumsaistības. Mūsu klienti vēlas turpināt ar mums sadarboties, jo ir apmierināti un priecīgi par sadarbību
Izcils
serviss
Mēs vēlamies, lai katrs mūsu klients sajūt, ka ir saņēmis vairāk nekā gaidīts, tāpēc uzmanīgi ieklausāmies savos klientos un strādājam rūpīgi, atbildīgi un atsaucīgi.
Iepazīstiet mūsu komandu
Miks Brauns
Valdes Loceklis
Lauris Pētersons
Valdes Loceklis
Kaspars Kaleba
Valdes LoceklisReinis Rocēns
Vecākais Digitālā Mārketinga Speciālists
Arnolds Sponbergs
Vecākais Digitālo Projektu Vadītājs
Beāte Kaleba
Digitālo Projektu Vadītāja
Francis Upaciers
Digitālā Mārketinga Speciālists
Šeila Proknere
Digitālā Mārketinga SpeciālisteRihards Appens
Digitālo Projektu VadītājsDainis Začests
Digitālo Projektu Vadītājs
Jānis Īle
Digitālo Projektu VadītājsŠarlote Bidiņa
Digitālo Projektu Vadītāja
Līga Kļava
Digitālo Projektu Vadītāja
Ilze Krasnobaja
Digitālā Mārketinga Speciāliste
Maksims Miščenko
Mājas lapu izstrādātājsPieteikties
SIA Omarketing
Esam analītiski domājoša un radoša Digitālā Mārketinga Aģentūra
Mūsu aģentūra sekmīgi darbojas jau kopš 2013.gada. Kopumā mūsu pārstāvji darbojas digitālā mārketinga sfērā vēl ilgāk. Šajā laikā esam veidojuši sekmīgas interneta mārketinga reklāmas kampaņas vairākiem simtiem dažādu uzņēmumu gan Latvijā, gan starptautiski.
Vienmēr cenšamies izmantot stratēģijas un platformas, kuras tiešām nes reālu rezultātu. Attīstam savu pieeju un darba metodes vadoties pēc tā, kas strādā šobrīd – nepieturamies pie novecojušām stratēģijām tikai tāpēc, ka tā ir bijis darīts agrāk.
Mūsu mērķis ir nevis izvietot reklāmu, bet gan sasniegt rezultātu. Lai reklāmas budžets ir nevis izdevumi, bet gan investīcija ar pozitīvu atdevi.
Visi mūsu kolēģi ir ar augstu atbildības sajūtu un izteikti tendēti uz rezultātu sasniegšanu. Tāpat arī ļoti svarīgi ir cieņpilna attieksme pret klientiem, kā arī vienam pret otru.
Mēs saprotam, ka ne visi uzņēmēji paši ir mārketinga eksperti un tāpēc nepārslogojam savus klientus ar dažādiem nozares žargoniem un šķietami gudriem vārdiem. Tā vietā mēs cenšamies visu izskaidrot ikvienam cilvēkam saprotamā valodā. Šāda abpusēji ērta komunikācija ir viena no galvenajām panākumu atslēgām.