Reklāma
Google
- Iegūsti maksimāli augstu atdevi no ieguldījuma
- Netērē reklāmas budžetu par nevērtīgiem klikšķiem
- Saņem detalizētas rezultātu atskaites
Kādēļ izvēlēties Omarketing?
Konversijas
Klikšķi un parādības nav veiksmīgas kampaņas svarīgākie rādītāji. Mēs palīdzēsim Jums sasniegt reālus biznesa mērķus - pirkumus, pieteikumus, reģistrācijas u.c.
Elastīga sadarbība
Daudzas aģentūras sola brīnumus, bet atslābst, tiklīdz kā līgums ir parakstīts. Mēs piedāvājam strādāt bez striktām līgumsaistībām - turpiniet sadarbību tikai, kamēr esat ar to apmierināti.
Komunikācija
Mēs centīsimies izskaidrot sarežģītas lietas pēc iespējas vienkāršāk, lai Jūs vienmēr būtu lietas kursā par to, kas notiek Jūsu reklāmas kampaņās.
Pieredze
Ar Jūsu projektu strādās vairāki cilvēki, tajā skaitā speciālisti ar vairāk kā 10 gadu pieredzi. Darbojamies pēc īpaši izstrādātas Omarketing vairāku soļu stratēģijas.
Kopējā stratēģija
Ar labu reklāmu vien nepietiek - tādēļ sniegsim bezmaksas ieteikumus par Jūsu produktu/pakalpojumu, mājas lapu, pirkšanas procesu, pieteikumu pārvēršanu klientos, konkurentiem u.c.
Komandas darbs
Jūs esat savas nozares eksperts, savukārt mēs pārzinam mārketingu un esam ieguvuši Google Partner statusu. Ja strādāsim kopā un viens otru uzklausīsim, tad labi rezultāti ir garantēti.
Analītika
Mūsu pakalpojumā ir iekļauta Google Analytics un Google Tag Manager konfigurācija, kā arī Jūsu mājas lapas apmeklētāju uzvedības analīze.
Rezultātu atskaites
Jūs varēsiet izsekot sava ieguldījuma atdevei. Un mūsu pieredzējušie speciālisti izmantos šos datus, lai optimizētu reklāmas kampaņas.
Daži no mūsu veiksmes stāstiem
Pieteikties
Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Tirgus izpēte
Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?
Mājas lapas ieteikumi
Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.
Google Analytics
Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.
Google Tag Manager
Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.
Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā
- Tirgus izpēte
- Ieteikumi par mājas lapas uzlabošanu
- Google Analytics konversiju uzstādīšana
- Google Tag Manager uzstādīšana
- Google Ads kampaņu iestatīšana
- Atslēgvārdu atlase
- Atslēgvārdu grupēšana reklāmas grupās
- Auditoriju atlase un grupēšana
- Reklāmas tekstu rakstīšana
- Reklāmas attēlu atlase un apstrāde
- Papildinājumu pievienošana (telefona numurs, apakšlinki u.c.)
- Remarketinga auditoriju izveide
- Budžeta izlietojuma uzraudzība
- Rezultātu uzlabošana
- Atskaišu sagatavošana
- Turpmākās stratēģijas izstrāde un konsultācijas
Atsauksmes
Elīna Ozola
"Hepsor" nekustamie īpašumi
“Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”
Artūrs Kostins
altero.lv
Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.
Valda Eglīte
Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"
Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.
Kādēļ Google reklāma ir pareizā izvēle
Jauni klienti
Vienkāršākais veids, kā piesaistīt lielu jaunu klientu skaitu īsā laika posmā!
Mērķauditorija
Reklāma tiek rādīta tiem, kuriem jūsu piedāvājums ir aktuāls tieši šobrīd!
Maksa par rezultātu
Budžets tērējas tikai tad, ja potenciālais klients tiešām aiziet uz jūsu mājaslapu!
Analīzes iespējas
Iespēja izmērīt atdevi, kādu saņemat no reklāmas un pēc tam to uzlabot!
Efektivitāte
Iespēja piesaistīt klientus par salīdzinoši zemām Izmaksām!
Atpazīstamība
Izvietojot reklāmu Google meklētājā, Jūsu zīmols ir pamanāms un tiek ievērots!
Saņem individuālu piedāvājumu!
Reklāma Google
Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.
Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.
Tā galvenokārt ir maksa-par-klikšķi (pay-per-click) sistēma, kas sadalās divos novirzienos – Google Search Network (kas galvenokārt sastāv no Google meklētāja) un Google Display Network, kas sevī iekļauj dažādas Google piederošas mājaslapas un servisus (Gmail, YouTube, Google Finance u. c.), kā arī partneru mājaslapu tīklu, kas sastāv no dažāda veida, tēmu un mēroga mājaslapām (ziņu lapas, sludinājumu portāli, blogi u.c.)
Atšķirībā no organiskajiem rezultātiem, kurus Google nepārdod, AdWords jeb Google Ads dod iespēju ikvienam parādīt sevi Google meklēšanas rezultātos ātri un ērti, protams, ja mājaslapa un reklāmas atbilst Google politikai. Reklāmas jeb sponsorētās saites Google meklētājā var parādīties 2 dažādās vietās – virs organiskajiem rezultātiem un apakšā zem organiskajiem rezultātiem.Jāatzīmē, gan, ka Google reklāmas nedarbojas tīri pēc “tas kurš maksā vairāk, vienmēr arī saņems vairāk un būs augstāk” principa un tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Google ir vadošā meklētājsistēma pasaulē.
Google AdWords jeb Google Ads sistēmā ļoti būtiska ir reklāmas kampaņas kvalitāte, jo tieši tā lielā mērā nosaka cik daudz un cik kvalitatīvus apmeklētājus jūs saņemsiet, kas galu galā ietekmē arī, cik klientus/darījumus/reģistrācijas/pieteikumus utt. jūs iegūsiet par ieguldītajiem līdzekļiem.
Kvalitāte, galvenokārt, nozīmē atbilstību – jūsu piedāvājumam jāparādās tieši tiem cilvēkiem, kuriem tas varētu būt aktuāls un tieši tādā formā, kādā viņiem tas liekas vispievilcīgākais. Reklāma internetā piedāvā ļoti plašas iespējas un Google tās attīsta, kā arī cenšas maksimāli izmantot savā labā.
Lielākā priekšrocība reklāmai Google meklētājā ir tāda, ka šeit var piesaistīt tieši tos cilvēkus, kas jau paši interesējas par jūsu preci vai pakalpojumu. Ja viss ir izdarīts pareizi un uz mājas lapu tiek novirzīta īstā mērķauditorija, tad ir labas iespējas panākt to, ka reklāmas investīcijas atmaksājas un nes jums peļņu.
Cena vienmēr ir svarīgs faktors izvērtējot kādus reklāmas ieguldījumus veikt. Google gan ir ļoti mūsdienīgs uzņēmums, kurš vienmēr cenšas atrast optimālāko modeli visām iesaistītajām pusēm.
Katalogu stila risinājums, kurā jāmaksā par konkrētām pozīcijām nav tas veiksmīgākais, tāpēc Google Reklāmai nav konkrētas cenas – jūs paši izvēlaties kādu summu ieskaitīt savā Google AdWords jeb Google Ads kontā.
Šis budžets tērējas par klikšķiem uz reklāmas. Protams, ieguldot pavisam nelielas summas neizdosies iegūt daudz jaunu klientu un izprast cik efektīvi strādā jūsu kampaņa, bet pamata princips ir tāds, ka katrs var sākotnēji investēt tik, cik pats var atļauties.
Galvenais ir saprast vai reklāmas investīcijas atmaksājas un panākt maksimālu atdevi no ieguldījuma. Vietas netiek nopirktas uz kādu konkrētu periodu vai arī par kādu konkrētu naudas summu – sistēma ir ļoti dinamiska un katru reizi kad cilvēks ievada attiecīgo atslēgvārdu, viņam var parādīties kaut kas nedaudz atšķirīgs. Kādā pozīcijā jūsu reklāma lielākoties atradīsies ir galvenokārt atkarīgs no jūsu likmēm un kvalitātes rādītājiem.
Parasti reklāmas kampaņas mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk un atbilstošākus apmeklētājus. Vislabāk rezultātus izvērtēt pēc konkrētām darbībām, kuras jūs vēlaties, lai apmeklētāji veic jūsu mājas lapā. Interneta mārketinga nozarē tās parasti dēvē par konversijām jeb mērķu izpildēm.
Ja jūsu mājaslapas mērķis ir pirkumi, pasūtījumi, reģistrācijas, pieteikumi un cita veida darbības tieši online vidē, tad ir iespējams ļoti precīzi izsekot atdevei, kādu iegūstiet no reklāmas kampaņas. Tas arī ļauj to daudz efektīvāk optimizēt, lai uzlabotu rezultātus.
Ir iespējams konkrēti novērtēt attiecību starp iztērētajiem līdzekļiem un sasniegtajām mērķa darbībām vienalga vai tās būtu, piemēram, pirkumi interneta veikalā, pieteikšanās aizdevumam vai arī parakstīšanās uz jaunumu saņemšanu e-pastā.
Piemērs: Jūs esat ieguldījis Google AdWords jeb Google Ads reklāmā 600 eur un pretī saņēmis 50 pieteikumus. 25 no šiem 50 pieteikumiem ir kļuvuši arī par reāliem klientiem un vidēji no viena šāda klienta jūsu peļņa ir 40 eur. Reklāmas izdevumi vidēji uz vienu reālu klientu ir bijuši 600/25=24eur, tātad ir viegli izrēķināt, ka reklāmas investīcijas ir atmaksājušās ar uzviju.