Reklāma
Google

    100% atbildes garantija

    Kādēļ izvēlēties Omarketing?

    Konversijas

    Klikšķi un parādības nav veiksmīgas kampaņas svarīgākie rādītāji. Mēs palīdzēsim Jums sasniegt reālus biznesa mērķus - pirkumus, pieteikumus, reģistrācijas u.c.

    Elastīga sadarbība

    Daudzas aģentūras sola brīnumus, bet atslābst, tiklīdz kā līgums ir parakstīts. Mēs piedāvājam strādāt bez striktām līgumsaistībām - turpiniet sadarbību tikai, kamēr esat ar to apmierināti.

    Komunikācija

    Mēs centīsimies izskaidrot sarežģītas lietas pēc iespējas vienkāršāk, lai Jūs vienmēr būtu lietas kursā par to, kas notiek Jūsu reklāmas kampaņās.

    Pieredze

    Ar Jūsu projektu strādās vairāki cilvēki, tajā skaitā speciālisti ar vairāk kā 10 gadu pieredzi. Darbojamies pēc īpaši izstrādātas Omarketing vairāku soļu stratēģijas.

    kaspars-daila-pie-loga
    lauris-miks-pie-datora

    Kopējā stratēģija

    Ar labu reklāmu vien nepietiek - tādēļ sniegsim bezmaksas ieteikumus par Jūsu produktu/pakalpojumu, mājas lapu, pirkšanas procesu, pieteikumu pārvēršanu klientos, konkurentiem u.c.

    Komandas darbs

    Jūs esat savas nozares eksperts, savukārt mēs pārzinam mārketingu un esam ieguvuši Google Partner statusu. Ja strādāsim kopā un viens otru uzklausīsim, tad labi rezultāti ir garantēti.

    Analītika

    Mūsu pakalpojumā ir iekļauta Google Analytics un Google Tag Manager konfigurācija, kā arī Jūsu mājas lapas apmeklētāju uzvedības analīze.

    Rezultātu atskaites

    Jūs varēsiet izsekot sava ieguldījuma atdevei. Un mūsu pieredzējušie speciālisti izmantos šos datus, lai optimizētu reklāmas kampaņas.

    Daži no mūsu veiksmes stāstiem

    francis-pie-datora
    Jānis no uzņēmuma XXX

    Šeit Jānis aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.

    Šeit Jānis aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.

    Šeit Jānis aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.

    Šeit Jānis aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.
    lauris-miks-pie-datora
    Pēteris no uzņēmuma YYY

    Šeit Jānis aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.

    Šeit Pēteris aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.

    Šeit Pēteris aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.

    Šeit Pēteris aprakstīs detalizētāk kas tieši viņam patika sadarbībā ar Omarketing un kādi rezultāti tika sasniegti.

    Pieteikties

    Jūs esat tikai viena soļa attālumā no tā, lai paceltu sava uzņēmuma digitālo mārketingu jaunā līmenī.

      Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā

      Ilustrācija

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Ilustrācija

      Mājas lapas ieteikumi

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.

      Ilustrācija

      Google Analytics

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.

      Ilustrācija

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.

      Ilustrācija

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Ilustrācija

      Mājas lapas ieteikumi

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.

      Ilustrācija

      Google Analytics

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.

      Ilustrācija

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.

      Ilustrācija

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Ilustrācija

      Mājas lapas ieteikumi

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.

      Ilustrācija

      Google Analytics

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.

      Ilustrācija

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.

      Ilustrācija

      Tirgus izpēte

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?

      Ilustrācija

      Mājas lapas ieteikumi

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.

      Ilustrācija

      Google Analytics

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.

      Ilustrācija

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.

      Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā

      Tirgus izpēte​

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?​

      Mājas lapas ieteikumi​

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.​

      Google Analytics​

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.​

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.​

      Tirgus izpēte​

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?​

      Mājas lapas ieteikumi​

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.​

      Google Analytics​

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.​

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.​

      Tirgus izpēte​

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?​

      Mājas lapas ieteikumi​

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.​

      Google Analytics​

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.​

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.​

      Tirgus izpēte​

      Kāds būs efektīvākais kanāls? Ko dara konkurenti?​

      Mājas lapas ieteikumi​

      Lai panāktu, ka mājas lapa tiešām pārdod efektīvi.​

      Google Analytics​

      Konversiju uzstādīšana. Detalizēta statistika.​

      Google Tag Manager

      Nepieciešams tehniskajai uzstādīšanai.​

      omarketing-komanda-vertikala

      Kas tieši ir iekļauts pakalpojumā

      Atsauksmes

      Ko par mums saka mūsu klienti?
      Hepsor logotips uz tumši zilā fona

      Elīna Ozola
      "Hepsor" nekustamie īpašumi

      Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”

      Klienta logo

      Artūrs Kostins
      altero.lv

      Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.

      Klienta logo

      Valda Eglīte
      Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"

      Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.

      Kādēļ Google reklāma ir pareizā izvēle

      Jauni klienti

      Vienkāršākais veids, kā piesaistīt lielu jaunu klientu skaitu īsā laika posmā!

      Mērķauditorija

      Reklāma tiek rādīta tiem, kuriem jūsu piedāvājums ir aktuāls tieši šobrīd!

      Maksa par rezultātu

      Budžets tērējas tikai tad, ja potenciālais klients tiešām aiziet uz jūsu mājaslapu!

      Analīzes iespējas

      Iespēja izmērīt atdevi, kādu saņemat no reklāmas un pēc tam to uzlabot!

      Efektivitāte

      Iespēja piesaistīt klientus par salīdzinoši zemām Izmaksām!

      Atpazīstamība

      Izvietojot reklāmu Google meklētājā, Jūsu zīmols ir pamanāms un tiek ievērots!

      Saņem individuālu piedāvājumu!

      Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.

        Reklāma Google

        Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.

        Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.

        Tā galvenokārt ir maksa-par-klikšķi (pay-per-click) sistēma, kas sadalās divos novirzienos – Google Search Network (kas galvenokārt sastāv no Google meklētāja) un Google Display Network, kas sevī iekļauj dažādas Google piederošas mājaslapas un servisus (Gmail, YouTube, Google Finance u. c.), kā arī partneru mājaslapu tīklu, kas sastāv no dažāda veida, tēmu un mēroga mājaslapām (ziņu lapas, sludinājumu portāli, blogi u.c.)

        Atšķirībā no organiskajiem rezultātiem, kurus Google nepārdod, AdWords jeb Google Ads dod iespēju ikvienam parādīt sevi Google meklēšanas rezultātos ātri un ērti, protams, ja mājaslapa un reklāmas atbilst Google politikai. Reklāmas jeb sponsorētās saites Google meklētājā var parādīties 2 dažādās vietās – virs organiskajiem rezultātiem un apakšā zem organiskajiem rezultātiem.Jāatzīmē, gan, ka Google reklāmas nedarbojas tīri pēc “tas kurš maksā vairāk, vienmēr arī saņems vairāk un būs augstāk” principa un tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Google ir vadošā meklētājsistēma pasaulē.

        Google AdWords jeb Google Ads sistēmā ļoti būtiska ir reklāmas kampaņas kvalitāte, jo tieši tā lielā mērā nosaka cik daudz un cik kvalitatīvus apmeklētājus jūs saņemsiet, kas galu galā ietekmē arī, cik klientus/darījumus/reģistrācijas/pieteikumus utt. jūs iegūsiet par ieguldītajiem līdzekļiem.

        Kvalitāte, galvenokārt, nozīmē atbilstību – jūsu piedāvājumam jāparādās tieši tiem cilvēkiem, kuriem tas varētu būt aktuāls un tieši tādā formā, kādā viņiem tas liekas vispievilcīgākais. Reklāma internetā piedāvā ļoti plašas iespējas un Google tās attīsta, kā arī cenšas maksimāli izmantot savā labā.

        Lielākā priekšrocība reklāmai Google meklētājā ir tāda, ka šeit var piesaistīt tieši tos cilvēkus, kas jau paši interesējas par jūsu preci vai pakalpojumu. Ja viss ir izdarīts pareizi un uz mājas lapu tiek novirzīta īstā mērķauditorija, tad ir labas iespējas panākt to, ka reklāmas investīcijas atmaksājas un nes jums peļņu.

        Cena vienmēr ir svarīgs faktors izvērtējot kādus reklāmas ieguldījumus veikt. Google gan ir ļoti mūsdienīgs uzņēmums, kurš vienmēr cenšas atrast optimālāko modeli visām iesaistītajām pusēm.

        Katalogu stila risinājums, kurā jāmaksā par konkrētām pozīcijām nav tas veiksmīgākais, tāpēc Google Reklāmai nav konkrētas cenas – jūs paši izvēlaties kādu summu ieskaitīt savā Google AdWords jeb Google Ads kontā.

        Šis budžets tērējas par klikšķiem uz reklāmas. Protams, ieguldot pavisam nelielas summas neizdosies iegūt daudz jaunu klientu un izprast cik efektīvi strādā jūsu kampaņa, bet pamata princips ir tāds, ka katrs var sākotnēji investēt tik, cik pats var atļauties.

        Galvenais ir saprast vai reklāmas investīcijas atmaksājas un panākt maksimālu atdevi no ieguldījuma. Vietas netiek nopirktas uz kādu konkrētu periodu vai arī par kādu konkrētu naudas summu – sistēma ir ļoti dinamiska un katru reizi kad cilvēks ievada attiecīgo atslēgvārdu, viņam var parādīties kaut kas nedaudz atšķirīgs. Kādā pozīcijā jūsu reklāma lielākoties atradīsies ir galvenokārt atkarīgs no jūsu likmēm un kvalitātes rādītājiem.

        Parasti reklāmas kampaņas mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk un atbilstošākus apmeklētājus. Vislabāk rezultātus izvērtēt pēc konkrētām darbībām, kuras jūs vēlaties, lai apmeklētāji veic jūsu mājas lapā. Interneta mārketinga nozarē tās parasti dēvē par konversijām jeb mērķu izpildēm.

        Ja jūsu mājaslapas mērķis ir pirkumi, pasūtījumi, reģistrācijas, pieteikumi un cita veida darbības tieši online vidē, tad ir iespējams ļoti precīzi izsekot atdevei, kādu iegūstiet no reklāmas kampaņas. Tas arī ļauj to daudz efektīvāk optimizēt, lai uzlabotu rezultātus.

        Ir iespējams konkrēti novērtēt attiecību starp iztērētajiem līdzekļiem un sasniegtajām mērķa darbībām vienalga vai tās būtu, piemēram, pirkumi interneta veikalā, pieteikšanās aizdevumam vai arī parakstīšanās uz jaunumu saņemšanu e-pastā.

        Piemērs: Jūs esat ieguldījis Google AdWords jeb Google Ads reklāmā 600 eur un pretī saņēmis 50 pieteikumus. 25 no šiem 50 pieteikumiem ir kļuvuši arī par reāliem klientiem un vidēji no viena šāda klienta jūsu peļņa ir 40 eur. Reklāmas izdevumi vidēji uz vienu reālu klientu ir bijuši 600/25=24eur, tātad ir viegli izrēķināt, ka reklāmas investīcijas ir atmaksājušās ar uzviju.