Pat ja tev ir lieliska mājas lapa, ideāli kampaņas iestatījumi un uzmanīgi atlasīti atslēgvārdi, tu joprojām vari ievērojami uzlabot rezultātus, optimizējot reklāmas tekstus. Un tas darbojas arī pretēji – neveiksmīgas reklāmas var būtiski pasliktināt reklāmas kampaņas rezultātus.

Veidojot savas Google reklāmas, vēlams paturēt prātā šos 2 pamatprincipus – atbilstību un pievilcīgumu. Ja reklāmas ir atbilstošas ​​taviem atslēgvārdiem un tiešām piesaista tavu potenciālo klientu uzmanību, tad, visticamāk, viss būs kārtībā. Tā ir īsākā un kodolīgākā labu reklāmas tekstu formula, bet papētīsim sīkāk, kas vēl ir jāņem vērā.

Vienmēr jāveic testi

Šis ir pirmais un, iespējams, pats svarīgākais nosacījums. Neviens nevar droši pateikt kura būs efektīvākā reklāma pirms tā ir reāli izmēģināta.

Esam saskārušies ar situāciju, ka dažkārt uzņēmējam pašam šķiet, ka efektīvs būs viens konkrēts viņa izdomātais teksts, tomēr realitātē izrādās pavisam savādāk. Tāpēc, lai sasniegtu labākus rezultātus, ieteicams vadīties pēc reāliem datiem nevis pieņēmumiem.

Protams, ja reklāmas ir patiešām neveiksmīgi izveidotas, tad tās var uzlabot vienkārši izmantojot loģiku un kaut vai nelielas pamatzināšanas par Google Ads principiem. Tomēr, ja mēs domājam par ideālās reklāmas izveidi, kas sniegtu visvairāk konversiju, tad ir jāizmēģina daudz dažādu reklāmas tekstu variantu.

Svarīgi atcerēties, ka jāļauj arī katram reklāmas tekstam iekrāt pietiekami daudz datu, lai vispār būtu iespējams pieņemt lēmumu, cik veiksmīgi ir izveidots šis teksts.

Reklamu tekstu rezultati
Ja datu ir maz, tad tā var būt tikai sakritība. Ja datu ir daudz, tad tā jau ir likumsakarība.

Jāuzsver priekšrocības

Tāpēc ir vērts uzdot sev šos jautājumus. Kādas ir tava produkta vai pakalpojuma galvenās priekšrocības? Kāpēc lai kāds klikšķinātu uz tavas reklāmas? Lētas cenas, plaša izvēle, bezmaksas izmēģinājums, ātra piegāde vai varbūt kādas citas priekšrocības, kas raksturīgas tieši tavam uzņēmumam. Jānoskaidro, kurš no ieguvumiem vai to kombinācija darbojas vislabāk. Tātad, veido reklāmas, kas uzsver dažādas stiprās puses un salīdzini tās savā starpā.

Atceries, ka vienkārši uzskaitīt informāciju par sevi un saviem pakalpojumiem vai produktiem nav efektīvākais risinājums. Jāpadomā, kā patiešām pievērst potenciālo klientu uzmanību un, ja tavs teksts izskatīsies tāds pats kā konkurentu, tad tas visdrīzāk neizdosies.

Optimizācijas stratēģija

Iesācēji reklāmu optimizācijas procesu bieži padara ļoti haotisku. Piemēram, katrā reklāmu grupā viņi izveido 10 dažādus tekstus, pagaida dažas dienas un pēc tam aptur 5 no tām, jo tās bija saņēmušas nedaudz mazāk klikšķu. Šis noteikti arī nav labs piegājiens reklāmu optimizācijai.

Svarīgi ir izmantot racionālu reklāmu testēšanas stratēģiju. Mūsu ieteikums būtu izveidot 2 – 5 reklāmas katrā reklāmu grupā. Vai arī izmēģināt adaptīvo reklāmu (responsive search ad) iespējas ar dažiem virsrakstiem un aprakstiem. 

Ieteicams, lai teksti būtu pēc iespējas atšķirīgāki un fokusētos uz dažādām produkta vai pakalpojuma priekšrocībām. Ļaujot reklāmām darboties kādu laiku un iekrājot nepieciešamo datu apjomu ar laiku būs iespējams redzēt, kas tieši strādā efektīvāk un, vadoties pēc tā, arī veidot turpmākās reklāmas.

esmu aktivizejis 20 dazadas reklamas

Virsraksti

Atceries, ka tieši virsraksti ir vissvarīgākā reklāmu daļa. Tie ir vispamanāmākie. Ja izmēģināsi dažādus aprakstus ar vienādiem virsrakstiem, tad lielākoties rezultāti būs ļoti līdzīgi un liela jēga no šādiem testiem parasti nebūs. Tāpēc ir jāizmēģina dažādi virsraksti ar dažādiem faktiem un iemesliem, kāpēc potenciālajiem klientiem izvēlēties tieši tavu uzņēmumu.

Loģiskā un emocionālā puse

Šajā rakstā jau lasīji, ka efektīvākas reklāmas parasti fokusējas tieši uz tava produkta/pakalpojuma priekšrocībām. Cilvēki pērk gala rezultātu, nevis veidu kā to panākt. Piemēram, potenciālais klients, kas vēlas iegādāties kafijas automātu, patiesībā vēlas pagatavot garšīgu kafiju savās mājās. Tā ir viena no mārketinga pamata idejām.

Bet ne visi cilvēki ir vienādi – dažus varētu vairāk interesēt konkrēti kafijas automāta parametri. Tas galvenokārt ir tāpēc, ka viņi jau ir veikuši izpēti un zina, ko meklē. Tāpēc katram atslēgas vārdam un katrai mērķauditorijai var būt nepieciešami atšķirīgi piegājieni, lai tos sasniegtu.

Tāpēc kopumā reklāmās ieteicams orientēties uz abām cilvēka prāta pusēm. Laba pieeja būtu testēt reklāmas, kas ir emocionālākas salīdzinot ar citām, kas vairāk būs fokusētas uz konkrētiem faktiem vai rādītājiem.

emocionala reklama
Emocionālāks reklāmas teksts

praktiska reklama
Praktiskāks reklāmas teksts

Klikšķi un konversijas.

Google Ads iesācēji bieži vien vēlas vienkārši saņemt pēc iespējas vairāk klikšķu. Viņi nezina par konversiju uzskaiti un, pat ja viņi testē dažādas reklāmas, viņi vienkārši aplūko VKS (CTR) jeb rādītāju, kas procentuāli parāda cik bieži lietotāji, kuri redzēja reklāmu, uz tās noklikšķināja. Tie, kas reklāmas optimizācijai pieiet nedaudz nopietnāk, reklāmas vērtē pēc to konversiju rādītājiem. Bet vislabāk būtu vērtēt abus šos rādītājus

Pieņemsim, ka reklāmai NR1 ir nedaudz zemāks konversiju koeficients (conversion rate), nekā reklāmai NR2, bet toties NR1 reklāmas VKS (CTR) ir daudz augstāks – cilvēki daudz aktīvāk uz tās klikšķina. Vairumā gadījumu 1. reklāma būs ienesīgāka, jo ļaus aktīvāk saņemt konversijas pateicoties lielākam klikšķu skaitam. Ja šis vārds kopumā ir tev izdevīgs, tad tu drošvien vēlēsies iegūt no tā pēc iespējas vairāk klikšķu, vai ne? 

Ideāla pieeja būtu izvērtēt kopējo peļņu no katras reklāmas skatoties uz abiem šiem rādītājiem.

Noslēgumā

Ir daudz faktoru, kas nosaka veiksmīgu reklāmas tekstu izvēli Google Ads jeb Google AdWords kampaņās.

Mēs esam strādājuši ar simtiem dažādu reklāmas kampaņu vairāku gadu gaitā un esam izveidojuši tūkstošiem dažādu reklāmas tekstu. Tāpēc droši varam apgalvot, ka mūsu reklāmas teksti ir veidoti balstoties uz pieredzi un zināšanām, kas ir iekrātas šo gadu laikā.

Labprāt veiksim arī tavas Google Ads reklāmas tekstu bezmaksas auditu, lai palīdzētu saprast, kur un kā ir iespējams ietaupīt naudu un palielināt ieņēmumus no Google reklāmām. Vai arī palīdzēsim izveidot jaunus Google Ads reklāmas tekstus, ja tev tādu vēl nav.

Droši piesakies bezmaksas konsultācijai, lai uzzinātu vairāk, kā tieši mēs varam tev palīdzēt attīstīt biznesu ar Google Ads palīdzību.

Saņem individuālu piedāvājumu

Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.